Thursday, March 23, 2017

Inspiratie


Vanmorgen ruim op tijd vertrokken naar Rijpwetering, met Karen van de Hertogshoeve plannetjes gemaakt over workshops broodbakken in haar keuken. Binnenkort kun je dus niet alleen sfeervol logeren, op quiltcafé of retreat maar ook broodbakken!

Alhoewel...ruim op tijd vertrokken blijkt in de praktijk toch nog tegen te vallen, ik deed er bijna 2 uur over! Den Bosch ligt best centraal, Rijpwetering doet het ook niet slecht maar van het een naar het ander valt op een donderdagochtend een beetje tegen. Ik kan in ieder geval vol trots melden dat ik al die bekende verkeersknooppunten van dichtbij heb kunnen checken. Voor het geval u zich dat mocht afvragen; ze bestaan allemaal nog!

Maar als je dan van de snelweg afdraait en op het smalle weggetje dit uitzicht hebt.... helemaal niet verkeerd!

Een kopje koffie met home-made taart en een knuffelige huishond waarvan zelfs ik niet schrok -en dat wil wat zeggen- maakt het helemaal goed.

Wat hebben we gedaan? Echt heel efficient plannen gemaakt. Of misschien het leven en de kinderen doorgenomen en daarnaast plannen gemaakt. Dat blijken wij uitstekend te kunnen. Multi tasken heet dat.

Er komen dus workshops aan. Ik ga broodbakken in Rijpwetering! Voorlopig is de eerste datum zaterdag 20 mei, van 10.00 - ca. 16.30! 
Aanmelden kan op verschillende manieren;

bij mij via mail (bakemyday (apestaartje) gmail (punt) com,
via Karen (karen (apestaartje) hertogshoeve (punt) nl
of via onze respectievelijke FaceBook pagina's


Kortom, het ziet er naar uit dat de lente is begonnen en er ontspruiten nieuwe dingen!




No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.