Friday, December 16, 2005

Even voorstellen..

Aaahh, gossie toch! Een nieuw duits beestje in de keuken. En wat issie nog schoon! Met dank aan mijn verkoudheid die even richting griep dreigde te gaan maar daar trappen wij niet in, er dient gekookt en geblogd te worden.
Verder dan de zeer summiere handleiding, het 1000 watt vermogen, en de 3 verschillende kneedhaken kom ik helaas nog niet. Hij -ik vind het wel een hij, weet je wat, laten we hem Bernd noemen- doet erg zijn best op grote broer Ken(wood) te lijken, hij is eveneens spuuglelijk maar waar Ken een roestvrijstalen body heeft, doet onze Bernd een poging tot en blijft jammerlijk steken bij fantastic plastic. Je begrijpt dat bezoekers Bernd van een afstandje dienen te bewonderen en vooral NIET met nagels op zijn ruggetje mogen tikken.
Dit weekend mag ik ook al niet met Bernd spelen, (amai het lijkt wel een Ikea salontafel), in verband met geen tijd.
Dus nieuws volgt, alleen nu even niet. Kijk nog maar even naar hem dan. Doe ik dat ook. Van een afstandje.

5 comments:

  1. gefeliciteerd met Bernd!!!! Ik ben benieuwd wat er voor overheerlijke dingen uitte voorschijn getoverd worden!
    Wel prettig...een man die met één druk op de knop, meteen voor je aan het werk gaat :)

    ReplyDelete
  2. En doet´ie ook wat jij wilt... en wanneer jij het wilt en zo...Kneedt´ie met gevoel en liefde..kortom.. ben je al verliefd op Bernd,ondanks dat´ie nou niet de mister World titel zal veroveren..als´ie het als keukenprins maar doet..Ik ben benieuwd hoe jullie romance vordert...

    ReplyDelete
  3. Hallo Bernd, welkom in de keuken van baking soda, als je goed je best doet, en makkelijk schoon te houden bent, dan mag je denk ik heeeeel lang blijven. Doe je niet je best..... dan volgt de weg naar de kelder (doe de groeten aan het onhandige espresso-machine, dat veel meer herrie maakte dan lekkere koffie)
    Nic

    ReplyDelete
  4. Begrijp ik het nou goed dat je deze weer geretourneerd hebt???
    Wat een domper op de feestvreugde....mannen; ze zijn ook allemaal hetzelfde :)!

    ReplyDelete

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.