Thursday, November 29, 2012

Dear Jane… nog maar een paar dan?

B-4

Zo lief deze! Ben helemaal weg van het stipje. Ben er nog niet helemaal uit maar ik denk dat ik voor de tweede kleur toch maar elke keer wit gebruik. Denk ik.

 

A-7

Heb ik hier dus duidelijk niet gedaan. Zucht. Waarom moet je overal zo goed over nadenken vantevoren? Pfff dat is niks voor mij dat blijkt wel.  Geen perfect puntjes ook nog niet. Andrelon waar ben je als ik je nodig heb? Deze moet over. Ook omdat de kleuren lekker botsen. Ooit. Maar nu even niet.

2 comments:

  1. als je de zelfgenoemde eigenschappen bij elkaar optel (uit deze en vorige post): kleurenkneus, ongeduldig, licht perfectionistisch, gauw verveeld en geen fröbelaar? (Je hoort het míj niet zeggen overigens over jou), is het eigenlijk toch wel (erg)grappig dat je dan juist kiest om te gaat quilten :D

    ReplyDelete
  2. Er gaat niets boven een lekkere uitdaging voor jezelf! Ik moet die grijze cellen toch op een of andere manier wakker houden? Haha je hebt gelijk hoor, maar ik was al begonnen en gebeten door de bug voordat ik me realiseerde dat dit eigenlijk helemaal niets voor mij zou moeten zijn. (Er zit namelijk ook nog een hoop wiskundig rekenen in quilten, sssst! vertel me dat maar niet)

    ReplyDelete

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.