Sunday, February 26, 2006

Ja hoor, de prinses is opgehaald in haar keuze voertuig (een 9 meter lange limousine, samen met haar adjudant. Kind had de rit van haar leven, Echtgenoot ook want hij mocht voorin zitten om de weg te wijzen. (En ik vraag me bij het zien van deze foto af wat mijn kussen in die limo doet??). Gisteravond was het Grand Gala, en mijn entreekaart is terug in de verkoop gegaan. Wat ik al niet óverheb voor het goede doel! Enfin, ik heb me gisteravond uitstekend vermaakt, thuis, alleen, met een flesje wijn, een toastje en.........
de was van het gevolg.....en de voetbalclub....raad eens wat voor kleuren wij hebben hier in het dorp? Ik bedenk me opeens dat alle witte handschoentjes nog in de droger liggen....moeten nog uitgezocht worden.

2 comments:

  1. Ik voel met je mee... goed gedaan, dit jaar! Nu nog je kussen uit die limo halen , die was de deur uit en iemand anders die handschoenen laten uitzoeken volgend jaar en het leed is geleden. Jij hebt je sporen verdiend, nu een ander!
    Maar eh, zeg es eerlijk...Miste je het ècht niet?

    ReplyDelete
  2. NEE!
    Alhoewel...ben gister even een uurtje gegaan, (moest even zoeken naar mijn slipjas) en op het moment dat ik het gezellig stond te hebben keek ik op mijn horloge, realiseerde me dat het 18.30 was en de kinderen aan de overkant te eten moesten hebben, en ik -dus-terug moest, dacht ik Ja, zo was het!

    ReplyDelete

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.