Friday, October 14, 2005

Duidelijk?



Kijk eens wat ik gevonden heb? De kelder!
En...er hangt ook zo'n bordje op de deur van het toilet, met als enig verschil....juist ja, daar staat geen kelder op... dûh.

Nu zoek ik alleen nog een bordje met "pas op het afstapje" en "het slot van het toilet draait de andere kant op, rustig blijven diep ademhalen en nog een keer proberen". Lezers onder u die bij mij van het toilet gebruik hebben gemaakt weten wat ik bedoel.

Hmm, een bordje met: "sokken horen in de wasmand" en "wil degene die met vieze voetbal- en of andere schoenen binnenloopt zelf dweilen" is ook niet verkeerd.
En ik neem alvast een optie op het bordje: "De directie is niet aansprakelijk voor zoekgeraakte artikelen". Dus als die iemand bij wie dat bordje hangt het kwijt wil......melden bij de directie!

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.