Friday, September 23, 2005

Nog steeds geen fototoestel...

Jammer, maar het fototoestel ligt nog steeds bij zus. Had zulke leuke plannen maar dat zal moeten wachten. Gisteravond bij iemand potjes pruimenchutney en appelchutney gezien. Realiseer me dat ik de hele bramenoogst heb gemist! (Frambozen uit eigen tuin zijn verdwenen tijdens het plukken i.p.v. te eindigen in jam....) Zonde, had me erop verheugd mijn nieuwe inmaakboek in te wijden. Straks maar even op de markt kijken of er iets te scoren valt.....Pruimen misschien?
::paar uur later:: Nee! Natuurlijk geen pruimen eind september! Wanneer leer ik nu eens wat wanneer "in season" is. Kreeg nog een mopper van de groenteboer dat ik eind augustus had moeten komen, nu had hij kisten met pruimen weg moeten gooien. Heb overwogen hem mijn telefoonnummer te geven haha.

Vanavond een restje kip met groenten verstopt in gekruide maisbolletjes. Broodjes zijn prachtig gerezen en hebben een geheim holletje vulling in hun buik. Lekker! Denk dat ik er een pan van Delia's uiensoep bij maak zaterdag. Hah overwinning! Ik heb ontdekt hoe ik mijn eigen foto's weer uit de ruimte kan plukken om ze, indien nodig zoals in de post hieronder, weer creatief te kunnen gebruiken.

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.