Saturday, August 05, 2017

Zaterdag Gay Pride... [5]


Zullen we wel of zullen we niet.. ik ben niet zo'n fan van grote mensen massa's, maar we zijn er toch en het is misschien wel leuk om mee te maken... dus liepen we naar de stad, kwamen per ongeluk precies uit daar waar de optocht zich opstelde... Het was op dat punt gezellig druk en we konden prima staan en kijken. Er viel veel te zien (en te horen!) Grote open wagens en bussen met ieder hun eigen mega geluids installatie, afgeladen met vrolijke feestvierende mensen die zich naadloos achter elkaar opstelden en de optocht ging van start. Geweldig!

Vlak voor ons neus bevond zich het begin van de optocht, vrouwen op mega zware motoren; "Dykes on Bikes",

Hakken waarvan ik me afvroeg of ze dat echt dat hele eind zouden volmaken...

Sommigen warm aangekleed... anderen iets minder..





De politie (waarvan ik me heel even afvroeg issie echt of issie verkleed) maar nee ze waren echt en vrolijk, poseerden voor foto's met de deelnemers. Top sfeertje, blij dat we zijn gaan kijken!






No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.