Saturday, November 12, 2005

Mannen!

Ik ging naar de markt, kocht een koe...(nee, dat verhaal komt nog). Okee, ik ging dus naar de markt, kocht een lap stof -zwaar uitonderhandeld met de marktkoopman, het moet wel leuk blijven, grijns-. En maakte daarvan een vestje, en van de onderhandelde extra stof ook nog een rok. Leuk toch? Een paar avonden naaien en voila, bovenstuk en onderstuk en dat voor maar 10,-- euro! (en voor 8 euro band maar dat vertellen we er niet bij).
Gisteravond moment suprème: kijk eens, ik heb het af, leuk he?
Zegt echtgenoot: ja, wel goed gemaakt (alarmbellen fase 1)
Zegt echtgenoot: kun je ook nog aan als je 60 bent...

Zullen we maar denken dat ie het een diepte-investering vindt? Blijft jaaaaaren goed zo'n vest/jasje. De hork!

Voor de liefhebbers: foto! Het hangt een beetje knullig aan de deur, maar als ik het aan heb is het heel leuk. Echt waar. Zeker met mijn goddelijk figuur. Pfffff. Weinig gelijkenis met een deur hoor!

2 comments:

  1. Nou,met een sexy zwart hemdje met mooi kant erlangs vermoed ik dat die hork zich snel bedenkt ...en stuur hem daarna de rekening van dat poepdure zwarte zijden gevalletje...uit wraak!!!
    Verder kun je ook die deur nog gebruiken om hem tot ander inzicht te krijgen..dit als uiterst redmiddel, je snapt'm

    ReplyDelete
  2. hahahahaha! Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!

    ReplyDelete

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.