Wednesday, March 22, 2006

Van die dingen...

3 comments:

  1. Waarom zou je verbeteren?

    De minpuntjes die ik heb maken mij tot de unieke valéria die ik ben ;)
    Nobody is perfect en degenen die denken dat ze dat wel zijn hebben een minpuntje :D

    ReplyDelete
  2. Ja, punt voor jullie, jullie hebben helemaal gelijk, maar zie je, het punt is voor de "slechte" dingen kijk ik naar mezelf, goede eigenschappen vind ik bij anderen.. Verbeterpuntje numero uno is dat.
    En Valéria, mispunten zijn het! LOL

    ReplyDelete
  3. Nog even: met verbeterpuntje bedoelde ik voornamelijk: meer leuke dingen doen, dat gezin van mij kan best wel een heleboel zelf maar daar moeten ze wel de kans voor krijgen...

    ReplyDelete

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.