Tuesday, January 31, 2006

Extra Extra Extra

Oei, een poosje geleden heeft Glutton Rabbit haar event bekend gemaakt en vandaag haar round-up gedaan (hee, hoe vind je mijn blog-taal inmiddels?) In normale mensentaal: iemand, in dit geval uit Maleisië (!), heeft een soort "wedstrijdje" uitgeschreven. Ze gaf een recept voor kokosmakronen en de opdracht was 1 ingredient te veranderen. Je kon tot een bepaalde datum je post met recept en foto insturen, zij verzamelt dan alle inzendingen en vandaag heeft ze alles op een rijtje gezet en hier kun je alle inzendingen bekijken en .... belangrijker.... via een emailtje op, euh bijvoorbeeld, mijn inzending
STEMMEN!

7 comments:

  1. Ik heb op je gestemd hoor. Wat kun je eigenlijk winnen of is het alleen voor de eer?

    ReplyDelete
  2. Nou, eigenlijk dacht ik dat het gewoon voor de eer was (de winnaar krijgt een setje koek-uitsteekvormpjes, maar ja als ze die helemaal van daar naar hier moet sturen....) maar nu lees ik dat de winnaar ook het volgende "event" moet organiseren! Eeeh, oeps?

    ReplyDelete
  3. Terwijl je toch net het Royal Crown Event hebt geritseld! Gewoon nog een keer, wij bakken weer vrolijk mee!!!

    ReplyDelete
  4. ha! dan ga ik heel veel stemmen ronselen, 'ns kijken hoe je je daar uit gaat redden!

    gniffel!

    ReplyDelete
  5. Ik ben trots op je, lees en herlees je bijna elke dag je side.
    Kom ook foto's en gezegdes tegen die mij bekend in de oren klinken.
    Ook oma zou trots op je zijn! Alleen niet begrijpen hoe je dit weer voorelkaar brengt.
    Leuk ook de comments..... ga door zo, ik geniet ook van de commentaren van mijn kleinkinderen die ik in je side er tussendoor lees.
    Leuk al die mails van binnen- en buitenland.
    Via de side blijf ik ook een beetje op de hoogte wat er in de keuken gebeurt, want meesmullen komt er niet zo vaak van, want 100 km is een beetje ver.

    mam

    ReplyDelete
  6. Tjonge jonge, nou ben ik trots! Hoi Mam, heb je zomaar toch uitgevogeld hoe het moest? Goed van je hoor! Enne...Welkom!

    ReplyDelete
  7. Hallo Bake my Day! LEUKE BLOG.
    Ik ben ook na een 20 jaar werken, ook als secretaresse maar dan bij de overheid, gestopt en vermaak me ook kostelijk met bakken, fotograferen, en natuurljk de kinderen en nog vele andere hobbies.
    Helaas moet ik mijn foodlog in het Nederlands houden. Kom ook eens kijken. prietepraat.web-log.nl
    Doei

    ReplyDelete

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.