Wednesday, November 30, 2005


Surprise van zoon3. Een diddl boek met plaatjes. Het kadootje verstopt in de uitgesneden bladzijden van het boek. Ik wilde er eigenlijk een pop-up boek van maken maar de heren uitvoerders keken me zo vertwijfeld aan...
Surprise voor zoon1 heeft nog wat voeten in aarde, er zijn ideeën geboren en nog meer afgekeurd en we zijn nu lichtelijk wanhopig bezig aan het voorlaatste traject. Er staat iets in de steigers en misschien begint het nog ergens op te lijken ook....nieuws volgt....het hoeft pas vrijdag af.....

4 comments:

  1. Wij hoeven gelukkig nog maar 1 surprise dit jaar. Wouter heeft Dewi, en van Dewi's moeder heb ik begrepen dat Dewi Wouter heeft, dus dat is wel grappig.

    Ze had op haar lijstje onder andere haarspeldjes en elastiekjes enzo gevraagd, en omdat ik daar zelf ook een zwak voor heb viel de keus al snel op dat kadootje. Dat scheelt alweer een dag overleggen...

    De surprise is een schilderij, waar Wouter een soort van Dewi's hoofd op heeft geschilderd, en de speldjes hebben we met dubbelzijdig plakband (waar je wel de ene kant vanaf krijgt maar de andere kant gewoon weigert los te laten) erop geplakt.

    Het ziet er heel leuk uit, en we waren gelijk weer een middagje van de straat, leuk hoor!

    Diederik slaapt inmiddels weer bij mij in bed, heeft HEUS niks met zwarte piet of zoiets te maken hoor ;-)

    Zal blij zijn als die vent weer vertrekt naar spanje, kan ik weer breeduit liggen....

    Succes met de laatste surprise!

    ReplyDelete
  2. Aaah, d'n Died toch! Leuk idee dat schilderij, onthouden we voor ooit nog eens.

    ReplyDelete
  3. Hallo,

    Wij wonen in België en worden geen surprises gemaakt. Maar omdat mijn roots in Nederland liggen, ook nog op mijn paspoort vermeld trouwens, wil ik dit volgend jaar invoeren. De dochter van 7 heeft vandaag 2 sinten gezien die niks op elkaar leken en verschillende stemmen hadden (natuurlijk) en toen heb ik voor de eerste keer het verhaal van de hulpsinten verteld. Nou is ze voor deze week gesust. Maar waarschijnlijk gaan we volgende jaar surprises maken. En daar kijk ik ook naar uit, alhoewel tips altijd welkom zijn, want ervaring ontbreekt hier, evenals de handigheid..

    ReplyDelete
  4. Hoi,

    Ik ben de anonymous van 30/11/05 van 11.24 pm. Er ging iets fout.

    Groetjes,

    Yvette

    ReplyDelete

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.