Tuesday, November 11, 2014

Even (even?) iets anders…. quilting the day away



Ik ben iets aan het doen waarvan ik geroepen heb dat ik er noooooit aan zou beginnen! Ik bedoel maar, als je een naaimachine hebt ga je toch niet moeilijk zitten doen om met de hand te naaien. Nou.. jawel dus. En ik vind het nog leuk ook! Wat zeg ik: leuk? Het is behoorlijk verslavend. Het gaat ook zo snel en het resultaat is ook snel al leuk. Nu nog bedenken hoe of wat.
Hmm de bovenste foto waar de sterretjes op de salontafel liggen maakt wel een heel leuk plaatje. Zouden ze zulke stof ook hebben aan de meter? Voor de randen? Haha alsof ik al zover ben.. dat duurt nog wel even. Voorlopig ben ik lekker aan het stempelen (heerlijk, precieze lijntjes, geen gedoe met aftekenen alhoewel ik de stempels wel belachelijk aan de prijs vind maar dat terzijde). 

Even kijken hoever ik ben en of het nog steeds leuk is. Beetje schuiven, beetje rommelen, tussendoor even wat anders doen en huppekee, leg maar een lapje neer en er is altijd dezelfde kat die dat plekje uitzoekt om zich te nestelen…

1 comment:

  1. That is going to be beautiful and the memory of the kitten sitting on it will make it so much warmer.

    ReplyDelete

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.