Monday, October 14, 2013

Vrijwilligerswerk....

(vanmorgen, 8.30; hele slechte tablet foto)

Heb ik me kortgeleden opgegeven voor vrijwilligerswerk..... keek ik vanmorgen om me heen, blijkt dat ik dat al jaaaaren doe. Ik zou bijna willen zeggen "ongemerkt" maar dat zou bezijden de waarheid zijn. Sjonge wat groeit dat als je eventjes de andere kant op kijkt.

Die handdoeken stapel biedt trouwens ook een treurige aanblik, dat de Hema voor elke batch handdoeken een ander kleurbad gebruikt was me al wel duidelijk, dat het spulletje wat mijn zoon op zijn gezicht moet smeren effect heeft ook. Ook op mijn handdoeken. 50 shades of grey op de vloer van mijn woonkamer. Dat klinkt toch spannender dan de werkelijkheid.

Tsja.

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.