Wednesday, May 26, 2010

TeeHee!! New kitchen!/ Nou JOEPIE Dan: de keuken!

IMG_0828

Sjonge, da’s wel een erg grote foto zeg! Pfff wat een opschepper. Ladidadiedee…. issie nie mooi???

Nog een fotootje dan?IMG_0830 Het fornuis!! Je weetwel met van die branders. Hoeveel? Nou 6 ^-^
En zo’n ding-geval waar je volgens één van mijn zoons grote garnalen op kunt bakken. Volgens andere zoon hamburgers. Ik dacht aan groenten. Lekker gegrild. Waren ze wat minder enthousiast over. Vreemd.

IMG_0832En deze is ook leuk: een heuse grotere koelkast. Jaaa ik weet het, het is niet zo’n mega geval maar deze is groot. Voor ons. Geloof me. Je hebt mijn oude niet gezien. Ik wel. Vaak. Terwijl ik op mijn knieen alles er mathemathisch inpropte. Of hurkend de deur opendeed terwijl ik met mijn andere hand de inhoud opving. Met onder de koelkast nog een la. Voor spúllen!

En rechts is nog een kast. Met planken. Voor spúllen! Dat ik niet op mijn knieen een glas hoef te pakken. Goh. En en en daarboven, boven die kast voor spullen….? Daar zit een combi-stoomoven! Ladiedadiedee…. echt ik kom mijn huis niet meer uit de komende maanden. Kom allemaal maar hier eten. Boodschappen meenemen graag want dat kan Bruin niet meer trekken natuurlijk.

Oh ja en zie je die plekken daar boven? Daar konden we niet bij met de föhn.

En eh als uitsmijter.. wil je nog even lachen? Heb ik zo goed over alles nagedacht he, en dan komen ze die keuken plaatsen. En dan hadden de keukenmevrouw en ik zelfs nog bedacht dat ie een stukje van het raam áf moest komen staan voor gordijn of zo….. Hadden we niet bedacht dat die stomme kozijnen nog geschilderd moeten worden. Of eh.. de ramen gelapt.

IMG_0833

Tja dat gaat moeilijk worden. Kijk maar. 5 centimeter. Moet lukken toch?

Nou nog eentje dan? IMG_0829

Hmm was ik nog vergeten, het blad, moeilijk te zien maar toch: IMG_0831 (die vlekjes, die horen erop, goed he?)

12 comments:

  1. Words are meaningless when it comes to these pictures ... over the top kitchen!!!

    Now, is there gas and electric yet ...

    ReplyDelete
  2. Van harte met je nieuwe keuken hoor dat ziet er allemaal geweldig uit. Wat zullen jullie blij zijn als je weer een "normaal" leven zonder werklui en alles wat dat met zich meebrengt terug krijgen.
    Dan wordt het pas echt genieten.
    Sterkte met de laatste loodjes en veel kook/bak-plezier in je domein.
    Groetjes Wil V

    ReplyDelete
  3. Nou, mooie keuken! Strak! Knap fornuis, goede keus! :-)
    En nu nog zeeen van ruimte. Koester ze, want voor je het weet, zijn ze history :-)
    Joh, geniet ervan!
    groetjes,
    Aranka

    ReplyDelete
  4. "..................................................................................................................................."


    (dit ben ik die er stil van is!)
    Ik vond die oude keuken er eigenlijk ook al mooi uitzien (op de foto zie de gebreken natuurlijk niet zo), maar nu ik deze zie, WOWOWOW.
    Helemaal super. Dat fornuis.... kwijl, kwijl.. In één woord: Schitterend!
    (wel moeilijk schilderen/lappen inderdaad).
    ....Ik moet nu weg, ik ga even het kwijl hier van de vloer zwabberen én in mijn wangen knijpen om de groene kleur weg te krijgen.
    Gefeliciteerd!!!

    ReplyDelete
  5. Gefeliciteerd met je nieuwe keuken en veel bak- en kookplezier :-). Ziet er allemaal erg mooi uit!

    ReplyDelete
  6. What a gorgeous kitchen! I want one very much like it...especially with all that light!

    ReplyDelete
  7. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een schit-te-ren-de keuken, geweldig! Mooie kleuren, mooi blad, geweldig fornuis. Ben benieuwd hoe die frytop je bevalt (of hoe heet zo'n ding). Enne, waarom heb je je koelkast niet aan de rechterkant gedaan? Of ben jij links? Staat de zon veel op dat raam naast de koelkast? Misschien kun je er een mooi plakplastic raam van maken of een glasinloodachtig iets. Hoef je niet te zemen en de zon wordt tegengehouden. Wanneer kun je hem gebruiken, vandaag al???

    ReplyDelete
  8. Gorgeous - absolutely gorgeous kitchen! You must be so excited!

    ReplyDelete
  9. Every time I walk into that space I just have to touch the surfaces, they say there's gas.. and I asked to connect the fridge but instead they connected the combi steamer...
    The tap is working.
    Can you believe I haven't touched anything yet? (Eh I did some touching but not cooking. I just stare...)
    Happy yes!!

    Dank allemaal, gaaf he? Ben zo blij dat het zo is uitgewerkt zoals ik er nachten over heb liggen denken.

    @Aranka... goed he? ;-) Nog bedankt!

    @Wil: nou en of! Helemaal alleen in huis met een bank waar je op kunt zitten en niet meer afwassen in de badkamer!

    @Miekenoor: Nee ik kan nog niets gebruiken, alhoewel het zou wel kunnen maar hij is nog helemaal leeg en dan wordt het zo'n gesleep met spullen (die op dit moment overal verspreid staan).
    Ik ben officieel rechts maar doe heel veel links. Ik heb heel lang getwijfeld of ik 1 kast rechts en 1 links zou doen, zodat je een soort nis zou krijgen maar dat werd me toch afgeraden omdat je dan het open kwijt zou zijn. Ik twijfel soms nog wel eens hoor, want dit wordt wel erg opruimen....je ziet alles.

    ReplyDelete
  10. Wonderful! Lovely new kitchen - almost done!!

    ReplyDelete
  11. Your new kitchen is amazing!! I m almost jealous!!!!

    ReplyDelete
  12. Nou, dat ziet er mooi uit, zeg! Ik ben net terug van vakantie en je hebt allerlei mooie nieuwe foto's van je huis. Ik ben blij dat je er blij mee bent. Wat voor oven heb je? Elektrisch? Convection?
    Nou, heel veel plezier ervan!!

    ReplyDelete

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.