Monday, March 27, 2006

Marktdag

Leuk he? Gaat verder helemaal nergens over, maar die mand staat in de hoek van de keuken en ik geniet me suf elke keer als ik er langs loop.
Stil maar, de sla heb ik inmiddels op een andere plek liggen en de tomaten ook. Blijft nog over een enorme berg (pers) sinasappels, rode grapefruits en citroenen en een meloen. Hier heerst dus ook een of ander virusje, dat mag duidelijk zijn.
Liep ook nog tegen kweeperen aan! Ook maar meegenomen, verslag en recept volgt, maar ze ruiken in ieder geval erg lekker.

En ... binnenkort in dit theater een beschrijving van een nieuw broodbakboek wat in mijn handen viel bij de Slegte...

5 comments:

  1. Bij mij staat ook zo'n mand exact dezelfde, maar dan met:
    4 pakken yoghert, 4 tartaartjes 12 eieren , 2 krop sla , 20 sinaasappelen 16 tomaten , 2 biefstukjes en 250 gr kwark donkerbruin brood.

    Geen zieken gelukkig , maar voor HET ZIEKEHUISDIEET.NL
    voor 2 prsonen 1 week.
    en nu maar kijken of we door het sleutelgat kunnen komen.

    mam

    ReplyDelete
  2. Ziet er heel aantrekkelijk uit de foto!!
    En dan moet ik nog wachten tot woensdag tot ik naar de markt kan...t'is me toch wat ;-)

    Mijn handen beginnen altijd te jeuken als ik dit soort mandjes zie, ik bekleed namelijk graag manden dus zit dan in mijn hoofd al meteen te bedenken welk stofje en hoe of ik het zou doen etc....
    Nah ja iedere gek zijn gebrek toch.......

    En dat ik dus ook hoognodig naar de slegte moet.....ben niet jaloers hoor....nee hoor....(zei ze nagelbijtend) :-)

    ReplyDelete
  3. Hahaha, dat was het eerste wat ik dacht! Maar dit is wel makkelijker te beginnen denk ik. SB moet je je toch wel even in verdiepen, en dat boekt blijft niet hangen op de magneet van de koelkast....

    ReplyDelete
  4. Maar "Mam", het sleutelgat uitzagen lijkt me gewoon
    nog simpeler...maar mocht het werken , dat dieet....horen we het gráág!

    ReplyDelete
  5. Share please...beautiful picture.

    ReplyDelete

Thanks for visiting! I really appreciate and enjoy reading all your comments! If you have any questions feel free to email me.